söndag 12 oktober 2014

En massa djur mest

Vi var borta på äventyr över sommaren. Jag tänkte att jag skulle som duktig fotograf ha många fina bilder på människor. Men dem var jag ju alldeles för upptagen att prata med för att hinna fotografera. Så det blev en del solnedgångar (dem besparar jag internet) och en hel del bilder av typen "flickvän läser bok", "flickvän vänder sig om på gatan" osv. Sedan upptäckte jag att djur, det hade ändå kommit med på plåten. Så håll till godo.






Britt på båt. Alltså en person från Storbritannien. Han hette inte Britt. Det hade varit konstigt. Det var tillräckligt konstigt att han lät EXAKT som Hugh Grant.


Bild av typen "sambo vänder sig om på strand". 

Australiensisk pelikan. Världens största typ av pelikan.



Ja, vi var på zoo, och ja, det var faktiskt riktigt grymt. 







0 kommentarer:

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP