lördag 5 juli 2014

Första halvan

Jag gillar kontraster i bilder till den milda grad att jag kan skita i snygga motiv för att jaga mig till en gammal tant som står bredvid en punkare. Typ. Denna sommar har börjat med finfina kontraster, men inte så mycket i själva bilderna som mellan tillfällena. På samma plats som hundratals västeråsare sammanbitet vände ryggen till SD tog min lillasyster studenten med galna leenden en månad senare. 



Stoppa rasismen, leve skateboarden (#kontrast).

Människor enas bäst i sin gemensamma avsky för något. 

Välkommen ut i verkligheten kära syster!

...och festen fortsatte oförtrutet.

Nu försvinner jag utomlands i en månad. Stay tune för andra halvan av sommaren. 

0 kommentarer:

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP